Hello everybody. I, early retirees looking for long term rent (first 1-2 years, if longer) a apartment οr a house from 40 sqm in the areas near Malia (Eastcrete) or near Kalives or Αrmeni(Westcrete). The price inclusive of all Additional costs should not exceed 300 €. I am reliable, tidy, friendly, speak a litte Greek and already have some Cretan friends.
I am also healthier in Crete and now I would like to spend my life there, because I love the island and have known it for 30 years.
This Year (2018), I' m from Mai to September in Crete and it would be easy to have a Meeting.

Γειασας μαζί. Εγώ, νωρίς συνταξιούχοι ψάχνω για μακροχρόνιο μίσθωμα (πρώτα 1-2 χρόνια, αν περισσότερο) ένα διαμέρισμα ι σπίτι από 40 τ.μ. στις περιοχές που αναφέρονται
(Malia ι Καλιβεσ ι Αρμενοι).
Η τιμή περιλαμβάνει όλους το πρόσθετο κόστος δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 300 €. Είμαι αξιόπιστος, καθαρός, φιλικός, μιλάω λίγα Έλληνας και ήδη έχω μερικούς Κρητικούς φίλους.
Είμαι υγιέστερος στην Κρήτη και τώρα θα ήθελα να περάσω τη ζωή μου εκεί, γιατί αγαπώ το νησί και το γνωρίζω για 30 χρόνια.
Είμαι στην Κρήτη φέτος από τον Μάιο έως τον Σεπτέμβριο και θα ήταν εύκολο να σας δω για μια επίσκεψη.

Hallo zusammen. Ich, Frührentner suche zur Langzeitmiete (ersteinmal 1-2 Jahre, bei Gefallen länger) eine Wohnung oder Haus ab 40 qm bei Malia (Ostkreta) oder Kalives (Westkreta). Der Preis inclusive aller Nebenkosten sollte 300 € nicht übersteigen. Ich bin zuverlässig, ordentlich, freundlich, spreche schon etwas griechisch und habe auch schon einige kretische Freunde.
Gesundheitlich geht es mir auf Kreta auch etwas besser und ich möchte nun mein Leben dort verbringen, denn ich liebe die Insel und kenne sie seit 30 Jahren.
Dieses Jahr (2018) bin ich von Mai bis September auf Kreta und es wäre leicht sich zu einer Besichtigung zu treffen.

Kretayiorgos
+4917639994546