Seite 20 von 21 ErsteErste ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 LetzteLetzte
Ergebnis 761 bis 800 von 824

Thema: Riesenhafen auf Kreta geplant

  1. #761
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    (Lieber) Hippiepunk,

    so kann nur jemand reden, der selbst noch nicht da war.
    Fahre doch erst mal selbst in deinen Schulferien an die Südküste und mach dir vor Ort ein Bild, ehe du hier Schund schreibst. Dann würdest du sehen, was alles dem Hafen weichen müßte. Und, sorry, von einem Biohafen oder sanftem Hafentourismus habe ich noch nichts gehört :schild11: Was wäre denn dein Vorschlag? Kleinere Containerschiffchen, die Biotomaten verschiffen, wärend die Schildkröten neben den Containern im gleißenden Flutlicht ihre Eier ablegen? :boid: Aber vielleicht stehst du ja auf Baden im Ölfilm oder das Beobachten von stinkenden Frachtern, wärend dir deine Freundin (zumal du eine hast) im Liegestuhl den Rücken eincremt....Vielleicht gehöre ich schon zu einer alternden, intoleranten Generation (obwohl ich mich eigentlich noch blutjung fühle :chef: gut so!)

    Dorli
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

  2. #762
    Alepu Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Ja Hippiepunk,
    Dorli schreibt mir aus dem Herzen, warst Du schon mal dort? Hast Du die Küste den Strand mal gesehen, bist Du dort mal bißchen gewandert? Hast Du bei Vollmond regungslos auf dem Liegestuhl gelegen und gewartet das eine Caretta an Land geht? Hast Du mal Natur pur erlebt?
    Ich bin gewiss keine " Grüne" obwohl Vegetarier, aber ich finde solche Orte muß man erhalten und nicht dem Profit sprich Containerschiffen opfern.
    Was wär los auf der Welt wenn nicht ein paar versuchen würden etwas ursprüngliches zu erhalten?
    Ach wie schön, wie romantisch bei Vollmond am Strand im Liegestuhl während die niedlichen Containerschiffchen vorbeifahren.
    Das ist wirklich nicht zu vereinbaren, das ist einfach nur sch....

    es gibt genug solcher Häfen, wie Jürgen auch schreibt dann fahr doch mal nach Hamburg und sieh es Dir an!!:smoke:
    Wenn Du die Ecke Kretas kennen würdest und davon geh ich nicht aus, dann würdest Du verstehen, das beides hier nicht geht-- gehen kann.
    Jeder soll und darf seine Meinung äußern, das stimmt schon, aber weißt Du wirklich wovon Du redest? Viele hier wissen das und kämpfen gerne darum zusammen mit den " Eingeborenen" ( wenn sich die Möglichkeit denn bietet).
    Ich vermute auch, das Du entweder noch sehr jung bist odr einfach gerne provozierst? Fahr mal hin!! Die Welt zu Gast bei Freunden

  3. #763
    Orloff Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von hippiepunk Beitrag anzeigen
    Bin ich doof? Oder kann man Öko, Bio, Hafen und Tourismus nicht mischen. Ist ein Hafen die Pest? Der Untergang Kretas. Nimmt er alle und alles in Beschlag? Ist diese ganze Disse hier nicht mega-größen-orientiert und somit irgendwie totalitär, den Hafen verabolutierend. Irgendwie wird da etwas total aufgebauscht ohne einen Mix und Möglichkeiten und Wege oder Lösungen zuzulassen. Das stört mich.
    hippiepunk
    Ich halte diese Sätze für intelligent und hellsichtig! Sie legen die Finger auf eine Wunde, die viele nicht sehen. Ich beginne gerade, sie zu sehen.
    Seit bald 30 Jahren fahre ich in die untere Messara und erfreue mich an der (noch weitgehend) unberührten Natur. Anfänglich habe ich aufgeschrieen, als ich von den Hafenplänen hörte und auch jetzt möchte ich gern, dass alles so bleibt. Trotzdem ist mir diese "Totalität", auf die auch hippiepunk eingeht, immer weniger geheuer. Ich habe mit einigen Kretern der Gegend gesprochen: Da hieß es z.B.: "Was wollt ihr, überall sind Häfen, in Heraklion oder in Piräus, ist das schlimm? Baden und vergnügen sich die Leute da nicht? Nützt es den Leuten nicht etwa?" Es fiel mir schwer zu antworten. Mehr und mehr merkte ich aber, dass es mit einer reinen Verteufelung nicht getan ist. Ich denke, dass hippiepunk genau darauf hinaus wollte. Dies mitzudenken, ist sicherlich nicht schlecht.

  4. #764
    hippiepunk Gast

    Daumen runter AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Jeder soll und darf seine Meinung äußern, das stimmt schon , aber weißt Du wirklich wovon Du redest?:motz:

    das habe ich nicht verstanden oder mir scheint dieser satz widersprüchlich:fightred:

    ich hab das gefühl ich bin hier in einem schlechten film, alles so tragisch. wenn es nicht zu vereinbaren ist dann sagt es doch einfach. das ist doch nicht schwer.:ill:
    deshalb muß man doch keine vorträge und belehrungen halten.
    irgendwoher aus den geschichtsbüchern kenne ich auch dieses spionagenhafte getue. sehr seltsam hier. echt! ich druck das mal aus und besprech das mit meinem vater und meinem politik lehrer.:read:
    aber hier bekommt man keine tipps. :klugschei :smiley42: :smiley42: :smiley42: :smiley81: :smiley81: :smiley81: :rolly:
    Schriftart Größe A BIU

    Dan will ich noch was sagen: Biohafen - dieses WOrt werde ich mir nun merken! Und ich kenne auch einen Ort wo ein Hafen netstand und dann hat sich der Strand dadurch geändert und die Leute sind weg und haben neue Buchten entdeckt aber ihr könnt euren Besitz nicht unter die Arme nehmen und einfach weiterziehen. Es ist euer Besitz der euch Kummer und Sorgen bereitet. Hand aufs Herz! Ist es nciht so?

    Die Krter und ich kenne viele aus Athen sagen daß man in der Nähe von Piräus oder Heraklion oder Sete oder MArseilles oder Genua noch das beste daraus machen kann wenn man will auser jammern und heulen.:krücken:

  5. #765
    Kreta-Klaus Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Ach, Orloff,
    diese Deine Zeilen kommen mir mit Verlaub gesagt doch ziemlich naiv vor. Dafür habe ich Dich bisher nicht gehalten, aber es gelingt Dir doch immer wieder, mich noch zu überraschen.
    "Was wollt ihr, überall sind Häfen, in Heraklion oder in Piräus, ist das schlimm? Baden und vergnügen sich die Leute da nicht? Nützt es den Leuten nicht etwa?"
    Die Art und Größe der dortigen Häfen ist mit den angeblichen Plänen in der Messara doch überhaupt nicht zu vergleichen. Und ich wüsste nicht, dass die Athener begeistert im Hafen von Piräus baden. Die fahren dann mindestens bis Vouliagmeni oder nach Rafina.

    Hippiepunk,
    ich hoffe, Dein Vater und Dein Politiklehrer klären Dich dann endlich mal auf, wie es auf der Welt wirklich zugeht. Denn ich nehme nicht an, dass die beiden sicher gestandenen Herren mit Deinen Aussagen (ich habe bewusst ein Adjektiv vermieden) sehr einverstanden sind. Ich fürchte, Toleranz ist kein Vorrecht der Jugend ... und ich finde Deine Aussagen übrigens auch überhaupt nicht tolerant. Was Toleranz betrifft, kannst Du Dir hier noch ganz viele Scheiben abschneiden.
    Was bedeutet übrigens in Deinem Denkzusammenhang der Begriff "spionagehaftes Getue"??? Das ist mir nun vollkommen schleierhaft.
    Und was Du noch nachgetragen hast: Es gibt nur einige wenige, die bei der ganzen Sache "persönliche Besitzinteressen" haben, z.B. Egon mit seinem Alterssitz..
    Wer darüber hinaus seine gesamte Existenz dort aufgebaut hat (wie z.B. Judith), hat natürlich auch persönliche Interessen und das ist legitim. In Deutschland kämpfen Bürgerinitiativen gegen die Ansiedlung von Asylantenheimen oder forensischen Kliniken in der Nähe ihrer Häuser (was ich nicht so richtig finde), dagegen ist doch der Widerstand gegen ein solches Hafenprojekt doch wirklich verständlich.
    Die anderen Forumsmitglieder - ich inclusive - haben keinerlei persönliche Besitzinteressen, da bist Du völlig auf dem falschen Dampfer (wie ansonsten offensichtlich auch). Ich brauche z.B. nicht mehr dorthin zu fahren ... Kreta ist groß und meine Urlaubsdomizile sind weit über die Insel verstreut. Wer zuerst denkt und dann sich äußert ... der ist klar im Vorteil.
    Und übrigens zeugt es in jedem Forum auf der Welt von Höflichkeit, vor dem Absenden eines Beitrags sich noch mal die Rechtschreibung kurz anzusehen.
    Gruß Klaus

  6. #766
    hippiepunk Gast

    Ausrufezeichen AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    dann mußt du dir halt die Mühe machen nochmals nachzulesen wer da alles von wem was genau wissen will und so richtig rauspressen will. Und wenn man sein Profil nicht füllt wird man hier als Feigling beschimpft!
    Außerdem bist du ziemlich intolerant! Wie du mit den Leuten umgehst. Dann wollte ich noch fragen ob der Mensch nicht Teil der Evolution ist? Nicht dich! Sondern die eine da von der letzten Seite. Danke
    :forum: :forum: :forum: :forum: :forum: :forum: :forum: :forum: :forum: :forum:

    Klaus!
    "da bist Du völlig auf dem falschen Dampfer (wie ansonsten offensichtlich auch)."
    siehst du das ist peinlich an dir! und tschüss!
    Geändert von hippiepunk (5.October.2006 um 22:36 Uhr) Grund: wegen Fehlern

  7. #767
    Kreta-Klaus Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Wie du mit den Leuten umgehst.
    Bisher sind die meisten damit nicht ganz unzufrieden. Da Du aber offensichtlich kein Einsichtspotential hast, muss ich Dich hiermit darauf hinweisen, besser doch mal einen Gang zurückzuschalten.
    Ich brauche sonst hier nichts mehr zu tun, die Verwarnung kriegst Du von anderen.
    Klaus

  8. #768
    hippiepunk Gast

    Unglücklich AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Das werden wir ja sehen dann mach ich da gleich mal Butter bei die Fische!
    Ich habe doch klar zum AUsdruck gebracht welche Fehler du machst. Die sind doch nicht von der Hand zu weisen. Und reiner Protest ist doch sechziger Jahre Denke. Warum kannst du und andere hier nicht in Lösungen denken wie es heutzutage üblcih geworden ist?
    Und höre auf zu drohen das mag ich nicht! Dein Bild sagt alles. So etwas Lächerliches so ein Bild! Wie ein Professor der es allen zeigen will. Schlimm.:motz: :motz: :explo:

  9. #769
    Registriert seit
    25.May.2005
    Beiträge
    506

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Malefiz, da gibt es doch Leute, die können spontan :ill: verursachen!

    Um es noch einmal deutlich zu sagen/schreiben: Nach meiner Einschätzung gibt die Timbaki-Hafenbau-Planung nur einen Sinn, wenn es um die Errichtung eines großen Güterverteilungszentrums für den modernen Seeverkehr geht. Also das schnelle Entladen von (ganz) großen Schiffen und anschl. Zwischenlagerung bis zur Verladung auf kleinere Feederschiffe macht Sinn. Das wird der Kern des Unternehmens sein. Die bestehenden alten Häfen geben das oft nicht mehr her. Deshalb muss da ständig nachgebessert werden. Neue Häfen sind so gesehen die bessere Lösung (z.B. neuer Nordseehafen Ems-Jade im Norden und irgendwo in Griechenland im Süden).

    Alles andere, was noch als Zusatzmöglichkeiten im Raum steht wie z.B. die Intensivierung des Tourismus (Jachthafen, Kreuzfahrt-Tourismus), Export der kretischen Erzeugnisse, Express-Transporte über den Flughafen Timbaki, Industrieansiedlungen für Produktion in der Timbaki-Region halte ich zwar nicht gänzlich für unmöglich, aber der Hauptzweck dieser Argumentationen dürfte sein, Mehrheiten für dieses Projekt zu gewinnen. Und es wird immer Menschen geben, die das glauben. Das Prinzip Hoffnung steckt doch schließlich in uns allen ...

  10. #770
    Kreta-Klaus Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Joe,
    Du sprichst ziemlich genau das aus, was ich auch glaube.
    Die ganzen Ideen, was man da sonst noch ... Augenwischerei.
    Entweder oder!
    Klaus

  11. #771
    Michi Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Hallo Leute.
    Muß das denn sein? Wenn ich Boxen sehen möchte mach ich Samstags den Fernseher an. Das hier ist ein Forum in dem sich Menschen Infos holen wollen und dazu ihre Meinung kundtun. Auf diesem Level, was zur Zeit hier herrscht, ist das aber nicht möglich. Da kann ich diese Seite nicht weiterempfehlen.

    Klaus, so ein bißchen hat Hippie recht. Deine Kommentare sind manchmal zwar sachlich, doch auch sehr bissig.

    Und Hippie... bitte ein komplett anderer Ton. So findet der Inhalt Deiner Meinung kein Gehör. Wenn man jemanden eine Frage ins Ohr schreit, ist der Inhalt der Worte nicht zu verstehen.

    Sonst noch ein Vorschlag für alle Hitzköpfe: Tauscht eure Email Adressen und macht das unter euch aus.

    Und an alle die über den Biohafen oder anders gesagt über Alternative Lösungen Tips suchen:
    Einfach mal ein paar Seiten zurück blättern. Da stehen genügend Beiträge wie etwa der über die Wünsche der „Lokalen Bevölkerung“ nach einem Hafen. Einem Hafen !!!!! Kein Containerterminal!!!

    So, und nun ruhig und sachlich weiter. Es gibt viele die das wollen. Oder??

  12. #772
    Registriert seit
    26.May.2005
    Ort
    Im "Bergischen"
    Beiträge
    484

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Ich habe wieder ein wenig "gebastelt" :

    www.kein-containerhafen-in-timbaki.com

    Denis

  13. #773
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von hippiepunk Beitrag anzeigen
    und besprech das mit meinem vater und meinem politik lehrer
    na, mein Gefühl hat mich nicht getrügt :)
    Und wo ist dein konkreter Alternativvorschlag???

    Dorli
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

  14. #774
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Denis Beitrag anzeigen
    Ich habe wieder ein wenig "gebastelt" :
    Denis, sehr beeindruckend das Foto deiner Homepage. Ich habe auf dem Hügel da selber schon gestanden und kann es mir immer noch nicht (oder möchte es auch gar nicht) vorstellen, daß das vielleicht mal real sein wird

    Lg Dorli
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

  15. #775
    Rena Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von hippiepunk Beitrag anzeigen
    Das werden wir ja sehen dann mach ich da gleich mal Butter bei die Fische!
    Ich habe doch klar zum AUsdruck gebracht welche Fehler du machst. Die sind doch nicht von der Hand zu weisen. Und reiner Protest ist doch sechziger Jahre Denke. Warum kannst du und andere hier nicht in Lösungen denken wie es heutzutage üblcih geworden ist?
    Und höre auf zu drohen das mag ich nicht! Dein Bild sagt alles. So etwas Lächerliches so ein Bild! Wie ein Professor der es allen zeigen will. Schlimm.:motz: :motz: :explo:
    Jetzt komm mal langsam auf den Teppich und werd sachlich. Persönliche Beschimpfungen sind das Allerletzte was wir hier wollen und sind auch nicht mit Deinem wohl noch sehr jugendlichen Alter zu entschuldigen.

    Rena

  16. #776
    Alepu Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    An Hippiepunk
    -jeder soll seine Meinung äußern und darf das auch= aber bitte im normalen Umgangston!!
    -weißt Du wovon Du redest?
    Damit meinte ich, ob Du wirklich schon mal auf Kreta (vor Ort) gewesen bist und ob Du Containerhäfen kennst=Live!!

    Der Mensch ist ein Ergebniss der Evolution, ja-- aber es gibt bessere Ausführungen in der Natur (meine persönliche Meinung)

    Der Mensch ist das einzige Lebewesen das errötet und das einzige das auch Grund dazu hat.

  17. #777
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Lieber Klaus,

    auf die Gefahr hin mich ebenfalls Deinem Moderatoren-Zorn auszusetzen möchte ich es mir erlauben eine Lanze für Hippiepunk zu brechen. Im Gegensatz zu Dir kann ich bei ihm keine Intoleranz feststellen. Sein Verschulden liegt allenfalls darin, dass er den Finger in offensichtliche Wunden legt. Genau das ist es aber was eine Diskussion weiterbringen könnte, nicht repetitive und harmoniebedürftige Solidaritäts-Bekundungen.

    Die Messara besteht nicht nur aus idyllischen Stränden. Sie besteht vor allem aus einer Bevölkerung die den wirtschaftlichen und sozialen Fortschritt dringend braucht. Dies fliesst natürlich auch in die hiesige Diskussion um das Hafenthema mit ein. Als Ausländer die Sorgen und Nöte der hiesigen Gesellschaft zu ignorieren und stattdessen Panikmache und Schwarz / Weiss Denken zu betreiben halte ich für kontraproduktiv. Gefragt sind fantasievolle, konstruktive Lösungsversuche und Denkansätze, und das ist es wohl was Hippiepunk anregen möchte.

    Stefan

  18. #778
    erakikos Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Lyraris Beitrag anzeigen
    Gefragt sind fantasievolle, konstruktive Lösungsversuche und Denkansätze, und das ist es wohl was Hippiepunk anregen möchte.
    Und warum tut er es dann nicht, sondern gibt nur verquastes Gesülze von sich?

    Heinz

  19. #779
    Registriert seit
    25.May.2005
    Beiträge
    506

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Stefan/Lygaris,

    dass die Insulaner neue Impulse brauchen, um aus dem derzeitigen allgemeinen Tief rauszukommen, leuchtet wohl jedem halbwegs normal denkenden Menschen ein. das ist doch hier in D z.Zt. nicht anders! Niemand will freiwillig zurück ins 18./19. Jhdt. und bestimmte Entwicklungen wird man auch nicht aufhalten oder zurückdrehen können. Der Tourismus auf Kreta hat sich ja als Beispiel für Entwicklung dort in wenigen Jahrzehnten relativ wildwüchsig mit mehr oder weniger Planung entwickelt. Da gibt es Positives und Negatives zugleich in der Bilanz.

    Gegen technische Neuerungen usw. dürften die meisten Leute nicht von vorne herein negativ eingestellt sein. Das ist insoweit alles nachzuvollziehen.

    Hier geht es aber um ein Großprojekt, das mit 1 Mio. Tonnen Jahresumsatz als Ziel zunächst einmal in der Diskussion ist. Wenn das erst einmal realisiert sein sollte und funktioniert, wird es nur eine Frage der Zeit sein bis zur nächsten Marke von 10 Mio. was wohl in etwa den gegenwärtigen Rotterdam-Umsätzen entspricht.

    Mir scheinen die Argumente, die gegen das Projekt sprechen (sh. das Papier von Christos Scholzakis) auf den o.g. Seiten www.timbakiprotest.net durchaus zutreffend zu sein. Dort gibt es auch Vorschläge für eine alternative Entwicklung der Region und der Wirtschaft. Sie sind weniger gigantisch und näher an dem dran, was sowohl umweltverträglicher als auch zukunftsorientierter sein dürfte. Näher an dem dran, was für Mensch und Natur besser passt als die Container-Drehscheibe: soweit meine Meinung dazu.
    Geändert von joe (6.October.2006 um 15:52 Uhr)

  20. #780
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von erakikos Beitrag anzeigen
    Und warum tut er es dann nicht, sondern gibt nur verquastes Gesülze von sich?
    Heinz
    Deine Wortwahl demonstriert Deine Intoleranz gegenüber anders denkenden.

    Trotzdem etwas zur Sache: wenn Hippiepunk (oder ich) dazu anregt nach alternativen Lösungsmöglichkeiten zu suchen folgt daraus nicht, dass er solche Lösungen auch fertig anbieten muss.

    Immer nur dagegen zu sein ist so verdammt einfach.

    Gruss
    Stefan

  21. #781
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Lyraris, es gibt keine Alternative: entweder Hafen oder gar nix, was soll denn dazwischen sein? Der Strandabschnitt wäre auch bei einem kleineren Projekt abzuschreiben, so seh ich das. Punktum. :klugschei

    Doris
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

  22. #782
    Egon Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Apopsi tou Notou 12.09.06

    Συνάντηση ανάμεσα σε Φορείς του Νότου για το λιμάνι, πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι την περασμένη Τετάρτη

    «Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα»

    Θα φτάσουμε ως και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να σώσουμε τον τόπο μας


    Την περασμένη Τετάρτη στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Τυμπακίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση ξενοδόχων και φορέων του Δήμου Τυμπακίου αλλά και της Αγίας Γαλήνης. Θέμα της συζήτησης ήταν το μείζον ζήτημα της κατασκευής λιμανιού στο Τυμπάκι και το τι μπορεί να γίνει για να αποφευχθεί η κατασκευή του, η οποία θα σημάνει και την έναρξη της καταστροφής της περιοχής όπως όλοι ομόφωνα είπαν στις τοποθετήσεις τους. Παρόντες ήταν και αρκετοί απλοί δημότες της περιοχής οι οποίοι παρευρέθηκαν εκεί για να εκφράσουν την ανησυχία και την αγανάκτηση τους από την μη έγκαιρη πληροφόρησή τους από τους υπεύθυνους για το θέμα αυτό.

    Το μνημόνιο συνεργασίας

    Στην συνάντηση - συνεδρίαση, τον λόγο πήρε αρχικά ο κ. Κτιστάκης, μέλος της Επιτροπής Φορέων Δήμου Τυμπακίου, όπου διάβασε στους παρευρισκόμενους το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη ανάμεσα στον Κορεάτη Υπουργό Ναυτιλιακών Υποθέσεων και Αλιείας και στον Έλληνα Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Κεφαλογιάννη για την κοινή συνεργασία στην επένδυση ανάπτυξης, διαχείρισης και λειτουργίας του Λιμένα Τυμπακίου.

    Αίτημα για έκτακτο Δ.Σ.

    Έπειτα ο κ. Κτιστάκης εκπροσωπώντας την Επιτροπή, ανακοίνωσε πως με κοινή απόφασή τους τα μέλη θα αλλάξουν τακτική και θα γίνουν πιο πιεστικοί ζητώντας ενημέρωση. Ήδη την περασμένη Δευτέρα, μέλη της επιτροπής επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Τυμπακίου, όπου με επιστολή τους, ζήτησαν από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου να συγκαλέσει έκτακτο Δ.Σ. με σκοπό να συζητηθεί το θέμα για να γίνουν γνωστές, οι ακριβείς προθέσεις της δημοτικής αρχής για το τεραστίων διαστάσεων και ξένων συμφερόντων εμπορευματικό λιμάνι που ενδέχεται να κατασκευαστεί στην περιοχή του κόλπου της Μεσαράς.
    Ο πρόεδρος του Δ.Σ. τους ενημέρωσε πως δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν έκτακτη συνεδρίαση με ένα μόνο θέμα και ότι θα φροντίσουν να επισπεύσουν το επικείμενο Δ.Σ.

    Οι επιστολές στον Κεφαλογιάννη…

    Στην συνάντηση τους με τον Δήμαρχο ενημερώθηκαν και πήραν στα χέρια τους, μία περιεκτική και ξεκάθαρη, όπως χαρακτηρίστηκε επιστολή που το ίδιο πρωί είχε στείλει ο κ. Μαρακομιχελάκης στον Υπουργό Ναυτιλίας ζητώντας του να τοποθετηθεί και να τους ενημερώσει για τα σχέδια του για το λιμάνι Τυμπακίου. Επιστολή, η οποία είχε αργήσει πολύ να σταλεί, όπως είπαν άτομα που παρακολουθούσαν την συνάντηση και η οποία πιστεύουν ότι έγινε έπειτα από πιέσεις, όπως και μια παρόμοια αλλά πιο «λιτή», όπως την χαρακτήρισαν, επιστολή προς τον Υπουργό η οποία είχε προηγηθεί τον περασμένο Δεκέμβριο.

    …και τα παράπονα για τον χαμένο χρόνο

    Στην συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Αυγερινός, ο οποίος σαν απλός πολίτης όπως τόνισε, θέλησε να εκφράσει το παράπονο του για την μη πληροφόρηση των δημοτών για το θέμα του Λιμανιού. Όπως είπε συγκεκριμένα «Αν δεν υπήρχαν οι φορείς, οι οποίοι τρέχουν και τα ΜΜΕ τι θα γινόταν; Από πού θα αντλούσαμε πληροφορίες για το τι πρόκειται να συμβεί στον τόπο μας ως τώρα; Από τον Δεκέμβριο που στάλθηκε η πρώτη επιστολή στον Κεφαλογιάννη έως τώρα, από την στιγμή που η Δημοτική Αρχή δεν είχε λάβει κάποια απάντηση για το θέμα έπρεπε να συνεχίσει τις πιέσεις και να οργανώσει τις κατάλληλες ενέργειες για να ζητήσει ενημέρωση. Στις επισκέψεις του Υπουργού στην περιοχή μας συζητήθηκε τίποτα;».

    Σύσταση Αστικής Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα Εταιρείας

    Έπειτα ο κ. Κτιστάκης πήρε ξανά το λόγο, ενημερώνοντας τους παρευρισκομένους ότι πρέπει να γίνουν κάποιες κινήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ομαδικά, για να υπάρξουν έτσι αποτελέσματα. Δηλαδή να προσπαθήσουν να αποσπάσουν ενημέρωση. Ενημέρωσε τους παρευρισκομένους ότι με την Επιτροπή φορέων συζήτησαν και προσπάθησαν να βρουν έναν ευέλικτο και αποδοτικό «τρόπο» ώστε να μπορέσουν όλοι οι σύλλογοι και οι φορείς να κινηθούν μαζικά. Το γεγονός ότι τα χαρακτηριστικά του κάθε συλλόγου διαφέρουν - ερασιτεχνικοί, πολιτιστικοί και επαγγελματικοί σύλλογοι δεν μπορούν να ενταχθούν σε έναν ενιαίο σύλλογο – τους οδήγησε να προτείνουν την σύσταση μίας «Κίνησης Πολιτών», όπου θα μπορούν να συμμετέχουν οι ενδιαφερόμενοι μαζικά ή τη σύσταση μιας Αστικής Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα Εταιρείας. Η διαφορά όμως των δύο, είναι ότι η τελευταία μπορεί να εκπροσωπηθεί νομικά και κάθε ενέργεια της να έχει κύρος και να μην επιδέχεται νομική αμφισβήτηση.
    Στην συνέχεια η κ. Μπριλάκη Βάσω, Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Αγίας Γαλήνης τόνισε το ότι ίσως η σύσταση μιας τέτοιου είδους εταιρείας να είναι χρονοβόρα και μέχρι να γίνει πραγματικότητα η σύσταση της, πρέπει όλοι οι Σύλλογοι να δράσουν άμεσα και πρότεινε ο κάθε Σύλλογος ξεχωριστά, να στείλει επιστολή στον Υπουργό ζητώντας ενημέρωση.

    Να πάμε στον Κεφαλογιάννη!

    Ο κ. Ανδριγιαννάκης, πρόεδρος του Αγροτοβιομηχανικού Συνεταιρισμού Τυμπακίου συνέχισε, τονίζοντας ότι πρέπει κάθε κίνηση να γίνει ομαδικά. Να υπογραφεί ένα ψήφισμα από όλους τους Συλλόγους, ότι ζητάνε ενημέρωση για το μέλλον του Λιμανιού και να επισκεφθεί η Επιτροπή τον ίδιο τον Κεφαλογιάννη, γιατί έτσι ίσως να δοθούν άμεσες απαντήσεις.

    Να ζητήσουμε την βοήθεια της Unesco

    Την συζήτηση αυτή παρακολούθησε και ο κ. Καζάκης Ολύμπιος, κάτοικος Ματάλων, Υποπλοίαρχος ε.α., ο οποίος έχει Master στις φορτώσεις πλοίων και όπως είπε λόγω του επαγγέλματος του έχει «δει» πολλά και κυρίως λιμάνια τέτοιου είδους σαν αυτό που φέρεται να κατασκευαστεί στο Τυμπάκι και γι’ αυτόν το λόγο τάσσεται εναντίον στην κατασκευή του. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Πρόκειται για μια επένδυση δισεκατομμυρίων, μόνο με την συγκέντρωση υπογραφών και την σύνταξη επιστολών, δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα. Υπάρχουν πολλά συμφέροντα στην μέση. Μόνο αν μπορέσουμε να κινηθούμε νομικά ίσως έχουμε αποτελέσματα. Έτσι θα μπορέσουμε να απευθυνθούμε στην Unesco και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Εάν δημιουργηθεί μία εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που θα αφορά την Μεσαρά, θα μπορούμε να κινηθούμε νομικά και να μην επιδέχεται καμία από τις κινήσεις μας αμφισβήτηση. Πρέπει να υποστηρίξουμε τον τόπο μας.

    Η μυστικοπάθεια και οι …προμήθειες

    Ο κ. Κοτζάκης Δημήτρης, συνταξιούχος δάσκαλος, όταν πήρε τον λόγο, μίλησε για μυστικοπάθεια από μεριάς Υπουργείου σε όλους του τις κινήσεις για το θέμα του Λιμανιού. Συγκεκριμένα επικαλέστηκε την παράγραφο 6 και 7 του Μνημονίου που υπογράφτηκε ανάμεσα στους Υπουργούς των δύο χωρών, όπου αναφέρεται ότι θα πρέπει να διασφαλίζεται το απόρρητο όλων των πληροφοριών και των εγγράφων που αφορούν την συνεργασία τους για την ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία του Λιμένα Τυμπακίου.
    Στην συνέχεια ο κ. Κοτζάκης ανέφερε ένα σημείο που υπάρχει στην Ελληνική Νομοθεσία, ότι δηλαδή σε κάθε έργο που γίνεται ο εκάστοτε Υπουργός λαμβάνει την δια νόμου ορισμένη προμήθεια από αυτό. Η προμήθεια για κάθε έργο από ότι είπε ο κ. Κοτζάκης ανέρχεται στο 12 ή 13% του προϋπολογισμού κάθε έργου. Άρα οι προμήθεια για ένα τεράστιο έργο σαν αυτό που ετοιμάζουν για τον Λιμένα Τυμπακίου, ίσως να είναι ένας ακόμη λόγος για την δημιουργία του.

    Πρέπει να αλλάξει μορφή ο αγώνας

    Η κ. Κατερίνα Νικολιδάκη από τους Βώρους, εξέφρασε την ανησυχία της για την μορφή που πρέπει να πάρει ο αγώνας κατά της κατασκευής του Λιμανιού. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι: «Οι επιστολές, δεν τους συγκινούν. Το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη, δεν μας δίνει άλλα περιθώρια παρά να δράσουμε.»
    Ωστόσο, στην συνάντηση αυτή παρών ήταν και ένας απλός δημότης, ο κ. Γιώργος, όπου κάνει τον δικό του αγώνα, μοιράζοντας ενημερωτικά φυλλάδια στις λαϊκές αγορές της περιοχής, προσπαθώντας να δώσει στον κόσμο, όπως είπε, να καταλάβει τι θα επιφέρει στην περιοχή ένα τέτοιο λιμάνι.

    Ο πήχης πρέπει να μπει ψηλότερα!

    Ο κ. Ασκοξυλάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσαράς, τόνισε ότι ο πήχης, στις προσπάθειες που γίνονται κατά της κατασκευής του λιμανιού, πρέπει να μπει ψηλότερα. «Πρέπει να πάμε απ’ ευθείας στον Πρωθυπουργό και στον Πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Να ζητήσουμε εξηγήσεις και ενημέρωση. Πως, που, πότε και τι θα γίνει; Πρόκειται για το μέλλον του τόπου μας. Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι και να κρατήσουμε μια αδελφική σχέση. Να μην πατήσουμε την πεπονόφλουδα του εμφυλίου που πετάνε κάτω από τα πόδια μας.
    Να μας ενημερώσουν πρώτα επακριβώς, σωστά και εμπεριστατωμένα, για το τι πρόκειται να συμβεί και έπειτα να γίνει ένα Δημοψήφισμα και να αποφασίσουν οι ίδιοι οι πολίτες αν θέλουν το λιμάνι ή όχι.»

    Ενημέρωση, αλλά … τι ενημέρωση;

    Όταν πήρε τον λόγο ο κ. Ντισπυράκης Γιώργος, είπε ότι συμφωνεί με το να γίνει ενημέρωση αλλά πρέπει να αναρωτηθούμε για το αν η ενημέρωση αυτή θα είναι αντικειμενική. Σίγουρα, όπως είπε, «αν η ενημέρωση γίνει από το Υπουργείο, τότε ίσως να μην είναι απόλυτα αντικειμενική, αφού θα υποστηρίζει τα συμφέροντα και τις θέσεις του Υπουργείου. Χρειάζεται να έρθουν ανεξάρτητοι επιστήμονες και άνθρωποι που γνωρίζουν να μας ενημερώσουν για τις επιπτώσεις που θα προκύψουν από την κατασκευή ενός τέτοιου έργου στην περιοχή μας.

    «Θα τα ξεπουλήσω όλα και θα φύγω»

    «Δεν υπάρχει κανένα καλό λιμάνι» Αυτή ήταν η πρώτη κουβέντα ενός ναυτικού από το Τυμπάκι που παρακολουθούσε τη συζήτηση. Είπε ότι είναι από το 1969 στα καράβια και ότι έχουν δει πολλά τα μάτια του. «Με έκλεψαν στο λιμάνι μέρα μεσημέρι» είπε εμφανώς οργισμένος για το μέλλον που βλέπει να έρχεται στην περιοχή του. «Στο Ρότερνταμ υπάρχει ένα ίδιο λιμάνι με αυτό που επιχειρούν να φτιάξουν στην περιοχή μας. Εκεί όλα είναι αυτοματοποιημένα. Ως και η ασφάλεια ενός τόσο τεράστιου χώρου εξασφαλίζεται μέσα από κύκλωμα. Οι μόνοι εργαζόμενοι εκεί είναι εξειδικευμένοι εργάτες πάνω στις γερανογέφυρες. Και όσοι νομίζουν ότι θα υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή κάνουν λάθος. Ούτε ανάπτυξη θα υπάρξει στις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις. Ακόμη αν οι παραγωγοί και οι μανάβηδες εδώ νομίζουν ότι θα έχουν την ευκαιρία να τροφοδοτούν τα καράβια, θα δουν τεράστιες εταιρείες τροφίμων που θα παρέχουν τα πάντα στα πλοία που θα έρχονται. Δεν υπάρχει χώρος για μικρές επιχειρήσεις. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να κάνουμε «τόπο» τον τόπο μας. Να επενδύσουμε σε αυτά που έχουμε. Να προσπαθήσουμε να τον κάνουμε καλύτερο. Μην το καταστρέψουμε. Οι διοικούντες την περιοχή μας πρέπει να πάρουν θέση και να μας προστατεύσουν. Αν τελικά το λιμάνι γίνει πραγματικότητα θα τα ξεπουλήσω όλα και θα φύγω».
    Τότε τον λόγο πήρε, ο κ. Πετειναράκης και επισήμανε την αναγκαιότητα που υπάρχει να γίνει κάτι να προστατευθεί ο κόλπος. Και αυτό το κάτι είναι γίνει αυτή η εταιρεία, για να σωθεί η περιοχή, όποιο και αν είναι το τίμημα. «Αξίζει να χαντακώσουμε τον κόλπο μας». Ήταν η τελευταία κουβέντα του κ. Πετειναράκη.

    Νέο Κιλελέρ

    Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αφθραθιά κ. Μαθιουλαντωνάκης, ανακοίνωσε πως η θέση του Συλλόγου είναι ξεκάθαρη. «Δεν το θέλουμε το λιμάνι. Δεν θα δεχθούμε να γίνει ξανά ότι έγινε παλιά με το αεροδρόμιο όταν απαλλοτριώθηκαν περιουσίες πολιτών με υποσχέσεις που δεν έγιναν ποτέ πραγματικότητα.» και συνέχισε λέγοντας πως «Όποιος προσπαθήσει να φτιάξει αυτό το λιμάνι να ξέρει ότι θα μας βρει μπροστά του. Θα γίνει νέο Κιλελέρ.».

    Πρέπει να καταγγείλουμε το Μνημόνιο

    Η κ. Βαλιάνου, όταν πήρε τον λόγο συμφώνησε ότι πρέπει να γίνουν κινήσεις, και γρήγορα. Πρότεινε να δοθεί το μνημόνιο σε δικηγόρο, ώστε να καταγγείλουν τα γενικόλογα που γράφει. Να γίνουν αγωγές στους υπευθύνους από τους φορείς και να υπάρξει συνεργασία με Ευρωπαϊκούς φορείς, γιατί μόνο έτσι θα υπάρξουν αποτελέσματα όπως είπε.

    Τα παιδιά τους θα τα φέρνανε να ζήσουν εδώ;

    Αργότερα ένας αγανακτισμένος ακροατής έκανε μία απλή ερώτηση, αν όσοι ετοιμάζουν αυτό το μεγάλο «αναπτυξιακό» για την περιοχή λιμάνι, θα φέρνανε τα παιδιά τους να ζήσουν ποτέ εδώ. Τόνισε την αύξηση της εγκληματικότητας και της πορνείας που θα υπάρξει και ότι ο τόπος μας δεν θα είναι και τόσο ασφαλής πια. Πρότεινε να γνωστοποιήσουν το θέμα με το λιμάνι στα Αθηναϊκά Μ.Μ.Ε. ώστε να κάνουν ευρέως γνωστό το πρόβλημα σε όλη την Ελλάδα.

    Τέρμα οι καλλιέργειες στην Μεσαρά

    Ο κ. Ανδριγιαννάκης στην δευτερολογία του τόνισε ότι πλέον με την μόλυνση της ατμόσφαιρας από τα φουγάρα των καραβιών και όχι μόνο, ο κάμπος της Μεσαράς θα μετατραπεί ακατάλληλος για καλλιέργεια. Τάχθηκε σαφώς κατά του λιμανιού και πρότεινε να γίνει μια λαϊκή συγκέντρωση στην πλατεία Τυμπακίου ώστε να μάθει όλος ο κόσμος τι ακριβώς είναι αυτό που ετοιμάσουν για την περιοχή.

    Το λιμάνι μας αφορά όλους

    Ο κ. Καρυωτάκης από τον πολιτιστικό Σύλλογο Δαιδάλου και Ικάρου από την Αγία Γαλήνη, είπε ότι πρέπει να ενεργοποιηθούν όλοι οι φορείς και όλοι οι πολίτες. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Το λιμάνι αφορά άμεσα 5 Δήμους του Νότου, τον Δήμο Φοίνικα, Λάμπης, Κουρητών, Τυμπακίου και Μοιρών. Να μπούμε όλοι στην μάχη».
    Έπειτα ο κ. Μηλολιδάκης, ακροατής στην συνάντηση, ζήτησε να μάθει την καθαρή τοποθέτηση όλων των Υποψηφίων Δημάρχων αλλά και Νομαρχών για το θέμα του λιμανιού.
    Στην συνέχεια ο κ. Βαλιάνος ανέφερε ότι είναι απαράδεκτο ένα Υπουργός να αποφασίσει για μια περιοχή χωρίς να ενημερώνει κανένα για τα σχέδια του. Επισήμανε ότι η Μεσαρά έχει μία ιδιαίτερη φυσιογνωμία, χαρακτήρα, ιστορία και φυσικό πλούτο και δεν μπορεί κάποιος με το «έτσι θέλω» να την αλλοιώνει.

    Αυριανοί «Άρχοντες» τοποθετηθείτε

    Κλείνοντας αυτή την συνάντηση, όλοι συμφώνησαν να γίνει σύντομα μία άλλη, στην οποία κεντρικά πρόσωπα θα είναι όλοι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι των 5 Δήμων (Φοίνικα, Λάμπης, Κουρητών, Τυμπακίου και Μοιρών), τους οποίους αφορά άμεσα η δημιουργία του λιμανιού, αλλά και οι υποψήφιοι για την Νομαρχία με σκοπό να τοποθετηθούν πάνω σε αυτό το θέμα.

    «Κόλπος Μεσαράς»

    Επίσης συμφώνησαν να γίνει η Αστική μη κερδοσκοπική Εταιρεία, με πιθανό όνομα «Μεσαρά» ή «Κόλπος της Μεσαράς», η οποία θα αφορά τη Μεσαρά, και θα αποτελέσει το όργανο που θα χειριστεί την υπόθεση αυτή, αλλά και για να έχουν νομική υπόσταση όλες οι ενέργειες που πραγματοποιούνται για το θέμα του λιμανιού αλλά και άλλα στο μέλλον.
    Όλοι οι εκπρόσωποι Φορέων και Συλλόγων που βρέθηκαν στην συνάντηση παρέλαβαν και ένα έγγραφο με την επιστολή στον Πρωθυπουργό που υπάρχει στο internet (www.petitiononline.com/forcrete/petition.html) για να την μοιράσουν και να την υπογράψουν τα μέλη κάθε Συλλόγου.
    Επίσης για το ζήτημα της λαϊκής συγκέντρωσης στο Τυμπάκι, αποφασίστηκε ότι πρέπει πρώτα να αποσπάσουν ενημέρωση για το μέλλον του Λιμένα Τυμπακίου από τους υπεύθυνους και έπειτα να γίνει μια λαϊκή συγκέντρωση, ώστε με την σειρά τους να ενημερωθούν οι κάτοικοι της Μεσαράς για τις επιπτώσεις που θα έχει η δημιουργία ενός τέτοιου λιμανιού.

  23. #783
    Registriert seit
    28.February.2009
    Ort
    NRW
    Alter
    75
    Beiträge
    5.640

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Hippepunk/Lyraris:

    Abgesehen davon, dass eure Grundgedanken ja durchaus akzeptabel sind, möchte ich aus meiner Sicht was dazu schreiben (obwohl ich ich eigentlich zu diesem Thema nichts mehr hinzufügen wollte).

    Erstens:
    Hier wird eine Initiative gegen den Hafen durchgeführt. Die Argumentation incl. vernünftige Alternativen dazu stehen hier
    und Mitstreiter werden gesucht. Habt Ihr das überhaupt schon mal gelesen?
    Warum sollten Hafengegner eurer Meinung nach jetzt noch weitere oder gar gegenteilige Argumente suchen? Da steht doch schon genug.

    Weiter:
    Warum kannst du und andere hier nicht in Lösungen denken wie es heutzutage üblcih geworden ist?
    Wenn das üblich ist heute, dann ist das falsch:
    wenn Hippiepunk (oder ich) dazu anregt nach alternativen Lösungsmöglichkeiten zu suchen folgt daraus nicht, dass er solche Lösungen auch fertig anbieten muss.
    Und was die meisten hier stört:
    Falsche Töne stören jedes Musikstück, egal ob Klassik oder Rock.
    Und so wie sich speziell Hippiepunk formuliert, ist eine normale Kommunikation doch kaum möglich.
    Das ist hier kein Schulhof, sondern ein öffentliches Internetforum, da sollte eine gewisse Form doch gewahrt bleiben. Oder macht eine Rubrik im Glashaus auf (Das gibt es hier nämlich).
    Mit (verbalen) Schlägen überzeugt man niemanden.
    Und das ist es wohl, was auch Erakikos meint.
    Gruß Michael

    Zum Arbeiten zu alt, zum Sterben zu jung...
    aber für Kreta topfit!



    Αν σε κλωτσήσει ένας γάιδαρος, δεν έχει νόημα να τον κλωτσήσεις κι εσύ.

  24. #784
    Egon Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Apopsi tou Notou 19.09.06

    Τι θα γίνει τελικά με το Λιμάνι Τυμπακίου;

    Επίσκεψη Κορεάτη Πρέσβη το περασμένο Σάββατο στην περιοχή
    Συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΗ και φορέων της Μεσαράς

    Στο Τυμπάκι βρέθηκε το περασμένο Σάββατο ο Νοτιοκορεάτης πρέσβης, ο οποίος περιόδευσε στην περιοχή όπου σχεδιάζεται η δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου. Ενώ φάνηκε ικανοποιημένος από την επίσκεψη, τόνισε ότι η πορεία της επένδυσης θα κριθεί από τις προμελέτες που θα ακολουθήσουν.
    Ο Nοτιοκορεάτης πρέσβης θέλησε να αποκτήσει δική του εικόνα για την εικόνα που εμφανίζει η περιοχή, και για τις δυνατότητες και προοπτικές που έχει η επένδυση-«μαμούθ», όπως την αποκαλούν, που εάν τελικά γίνει πραγματικότητα πρόκειται να αλλάξει την πορεία ανάπτυξης της Μεσαράς.
    Την ξενάγηση του Nοτιοκορεάτη πρέσβη, ανέλαβαν τα στελέχη της διοίκησης του Oργανισμού Λιμένος Ν. Αντωνακάκης, Στ. Λυριτζάκης, Ν. Βιδάκης, Γ. Λιόκαλος, οι οποίοι περπάτησαν μαζί του, στην περιοχή του Τυμπακίου, και συγκεκριμένα στο χώρο που έχει επιλεγεί για να γίνει η μεγάλη επένδυση.

    Οι μελέτες

    Επενδυτές από Κίνα, Ντουμπάι και Κορέα έχουν εκφράσει τις προθέσεις τους για τη δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου – έργου ενός δις ευρώ, και έτσι πρόκειται να κάνουν αρκετές μελέτες στην περιοχή για να δουν κατά πόσο κατάλληλη είναι η περιοχή και το αν αυτό θα είναι βιώσιμο εγχείρημα για αυτούς.

    Προϋποθέσεις

    Ωστόσο το λιμάνι, όπως υποστηρίζουν αναμένεται να γίνει πραγματικότητα στο νότο, εφόσον συντρέχουν δύο βασικές προϋποθέσεις.
    Η πρώτη αφορά στο φορέα διαχείρισης του λιμανιού, τον οποίο οι ξένοι επενδυτές θα πρέπει να συμφωνήσουν με την Ελληνική Κυβέρνηση, που έχει εκφραστεί θετικά για τη δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου, και η δεύτερη αφορά στην τοπική κοινωνία, που θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεση της, για να προχωρήσει το μεγάλο αυτό εγχείρημα.

    Η τοπική κοινωνία

    Σοβαρές ανησυχίες υπάρχουν στην κυβέρνηση, καθώς μεγάλο ποσοστό των κατοίκων και φορέων της Μεσαράς αντιδρούν στην δημιουργία ενός τέτοιου λιμανιού στον νότο, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει ακόμα και την δημιουργία του.

    Η σύσκεψη

    Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι επίσης συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΗ, των φορέων της περιοχής του Τυμπακίου με επικεφαλής το δήμαρχο Μ. Μαρακομιχελάκη, το δημοτικό συμβούλιο, τοπικούς φορείς, εκπροσώπους συλλόγων, αγροτικών πολιτιστικών, αλλά και εκπροσώπων του τουρισμού.
    Στην ενημέρωση τόνισαν ότι θα γίνει ένα τεράστιο έργο, θα μεταφέρονται στο χερσαίο χώρο εκατομμύρια κοντέινερς και θα προωθούνται μετά σε αγορές της Μεσογείου και της Ευρώπης. Θα γίνεται συναρμολόγηση μηχανημάτων. Η ύπαρξη του λιμανιού που λόγω της μεγάλης κίνησης θα είναι οικονομικά εύρωστο θα έχει ως αποτέλεσμα να ανοιχθεί και το αεροδρόμιο για τη μεταφορά των αγροτικών προϊόντων, θα αναπτυχθεί ουσιαστικά η περιοχή. Θα γίνει μια νέα πόλη, όλοι θα έχουν δουλειά και θα χρειαστούν και ξένα χέρια και επιστήμονες. Υπάρχει περίπτωση μετά όταν υπάρξει ενδιαφέρον να γίνει και μαρίνα.

    Ο κ. Αντωνακάκης

    Εκεί ο διευθύνων σύμβουλος του Oργανισμού Λιμένος Ν. Αντωνακάκης, ξεκαθάρισε σε όλους ότι, εάν δεν θέλει η τοπική κοινωνία, η επένδυση δεν θα γίνει, αλλά θα επιλεγεί άλλο σημείο στη χώρα μας, για το σκοπό αυτό. Ο ίδιος ζήτησε από την τοπική κοινωνία, να μην βγάλει βιαστικά συμπεράσματα, πριν ενημερωθεί επαρκώς σε σχέση με το τεράστιο επενδυτικό εγχείρημα το οποίο δρομολογείται.
    Όπως είπε στους παρευρισκόμενους, «κανένα μεγάλο έργο δεν υλοποιείται, χωρίς να δρομολογούνται παράπλευρες συνθήκες ανάπτυξης… Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, η δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου, θα συμπαρασύρει και μια σειρά από άλλες αναπτυξιακές παρεμβάσεις, οι οποίες θα αναβαθμίσουν την καθημερινότητα και τη λειτουργία της περιοχής. Για παράδειγμα, είναι βέβαιο ότι, δε νοείται πως θα δρομολογηθεί μια τόσο μεγάλη παρέμβαση, χωρίς να αναπτυχθούν και άλλες υποδομές όπως της υγείας, και της περίθαλψης, της βελτίωσης των οδικών συνδέσεων… Αλλά είναι βέβαιο ότι και οι υφιστάμενες τουριστικές δομές θα ενισχυθούν, ενώ η αξία γης θα αποκτήσει τεράστια υπεραξία.» Όλα αυτά τα δεδομένα σύμφωνα με τον κ. Αντωνακάκη, σημαίνουν, πάταξη της ανεργίας, στην περιοχή, καθώς θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να γίνουν μόνιμες αναπτυξιακές δομές, που θα συμβάλλουν και στη συγκράτηση του πληθυσμού της περιοχής.
    Ο ίδιος αφού ξεκαθάρισε ότι η άρνηση της τοπικής κοινωνίας, θα οδηγήσει μοιραία στην ακύρωση του μεγαλόπνοου αυτού σχεδιασμού, ζήτησε από τους εκπροσώπους των φορέων της περιοχής, να μη «θυσιάσουν» αβασάνιστα ένα τόσο μεγαλόπνοο αναπτυξιακό σχεδιασμό, που είναι βέβαιο, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι θα αλλάξει πορεία στην αναπτυξιακή διαδρομή του νότου…

    Νέα ξενοδοχεία και αεροδρόμιο

    Σε ερώτηση του Φάνη Μαυρογιώργη, τι θα γίνουν οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό, αν υπάρξει μείωση λόγω του λιμανιού, η απάντηση των υπευθύνων της ενημέρωσης ήταν «Να ετοιμάζεστε από τώρα να χτίσετε νέα ξενοδοχεία, γιατί θα έρθουν τουρίστες από τη μακρινή Κίνα και Κορέα.
    Στην ερώτηση, παράπονο γιατί δεν ανοίγει το αεροδρόμιο Τυμπακίου παρά τις διαμαρτυρίες των δημάρχων τόσα χρόνια, και θα ανοίξει όταν θα γίνει το λιμάνι η απάντηση ήταν: «Κάνετε συλλαλητήρια να φραχθεί το λιμάνι για να ανοίξει και το αεροδρόμιο».

    Οι παλαιότερες μελέτες και οι παραλίες

    Το έργο εάν θα γίνει θα είναι έτοιμο μέσα σε τρία χρόνια τόνισαν στην συνάντηση γιατί πρέπει να γίνει πρώτα οι μελέτες. Έπειτα σε ερώτηση αν γνωρίζουν την ύπαρξη μελέτης πριν 25 χρόνια, που είχαν μετρηθεί τα βάθη και τα ρεύματα από την Αγία Γαλήνη μέχρι τα Μάταλα η απάντηση ήταν: «Αυτές είναι παλιές μελέτες. Πρέπει να γίνουν καινούριες».
    Ο αντιδήμαρχος Δήμου Λάμπης κ. Τσουρδαλάκης εξέφρασε την αγωνία του για τις παραλίες του δήμου και τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει και για τις παραλίες περιβαλλοντική μελέτη. Ο κ. Κοτζανάκης εξέφρασε τους φόβους του, ο κ. Χαραλαμπάκης είπε ότι θα πρέπει να γίνει πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση και να ακουστούν όλες οι απόψεις παρουσία όλων των βουλευτών.

    Επόμενη ενημέρωση

    Οι πρόεδροι των συλλόγων που παρακολούθησαν την συνάντηση θα ενημερώσουν τα μέλη τους και θα ξαναγίνει ενημέρωση από το κλιμακίου του ΟΛΗ όταν θα έχουν και αυτοί κάτι πιο συγκεκριμένο. Η ενημέρωση όπως είπαν θα διεξαχθεί σε ήρεμο κλίμα γιατί πρέπει με νηφαλιότητα και μετά από βασανιστικές σκέψεις να παρθεί μια απόφαση που θα επηρεάσει τις μέλλουσες γενιές.

    Το θέμα στην Ευρωβουλή

    Την ανάγκη μελέτης σκοπιμότητας για την κατασκευή του λιμένα Τυμπακίου Κρήτης επισημαίνει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο Σταύρος Αρναουτάκης με ερώτηση του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σταύρος Αρναουτάκης έθεσε το ζήτημα της κατασκευής του Λιμένα Τυμπακίου επισημαίνοντας ότι τέτοια έργα που αλλάζουν τη φυσιογνωμία της περιοχής πρέπει να γίνονται με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη και κυρίως μετά από συναίνεση της τοπικής κοινωνίας.
    Για τον λόγο αυτό, ζητά να μάθει αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι ενήμερη για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου καθώς και αν έχουν δοθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή αν προβλέπεται να δοθούν πριν την έναρξη του έργου μελέτες για τις επιπτώσεις της κατασκευής του λιμανιού στη φύση και το περιβάλλον.
    Μεταξύ άλλων στην ερώτησή του αναφέρει, «Η κατασκευή ενός τόσο σημαντικού έργου θα έχει συνέπειες όχι μόνο στην ζωή των κατοίκων της περιοχή», λαμβάνοντας υπόψη τα ανάλογου τύπου λιμάνια του εξωτερικού, θεωρείται πιθανό ότι απειλείται με σημαντική θαλάσσια ρύπανση ο κόλπος της Μεσαράς και γενικότερα οι ακτές της Νότιας Κρήτης, ενώ ακυρώνεται κάθε σοβαρή προοπτική ήπιας και βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης στους τομείς του τουρισμού και της γεωργίας στην περιοχή. Τέτοια σημαντικά έργα θα πρέπει εξαρχής να έχουν ως στόχο τους την αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής και να υλοποιούνται με τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας, ρωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:
    1.Αν έχει ενημερωθεί για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου.
    2.Αν έχει δοθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή αν προβλέπεται να δοθεί πριν ην έναρξη του έργου και πριν όλες οι διαδικασίες να έχουν οριστικά δρομολογηθεί, μελέτη σκοπιμότητας η οποία να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: τις εναλλακτικές λύσεις για την εγκατάσταση του λιμένα, τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή της νότιας Κρήτης, καθώς και τις δυνατότητες που υπάρχουν για παράλληλες χρήσεις του λιμένα προς όφελος των κατοίκων της περιοχής και της αειφόρου ανάπτυξης ολόκληρης της Κρήτης».

    Ερώτηση στον Πρωθυπουργό

    Στη Βουλή έφερε το θέμα σχετικά με την κατασκευή του λιμανιού Τυμπακίου Κρήτης και τους σκοπούς τους οποίους αυτό θα επιτελέσει, ο Βουλευτής Ηρακλείου Βασίλης Κεγκέρογλου με ερώτηση που κατέθεσε, χθες Δευτέρα, προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή.
    Στην ερώτησή του, ο κ. Κεγκέρογλου αναφέρει, «Μέχρι σήμερα στο εύλογο αίτημα των κατοίκων και των φορέων της περιοχής για ενημέρωση, που αποτελεί υποχρέωση της Κυβέρνησης, η απάντηση είναι «εάν δεν θέλετε το λιμάνι, δεν το κάνουμε», δίνοντας έτσι την εντύπωση στους πολίτες ότι δεν αντιμετωπίζεται το θέμα με την δέουσα σοβαρότητα ή ότι τίποτα χειροπιαστό δεν υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση όμως μέχρι σήμερα η ενημέρωση από την Κυβέρνηση των πολιτών και των φορέων είναι ανύπαρκτη έως ελλιπής.
    Έτσι αναδεικνύονται πολλά ερωτήματα για τις αποφάσεις της Κυβέρνησης που έχουν δημοσιοποιηθεί με τη μέθοδο των διαρροών, ότι «εμείς βάζουμε το οικόπεδο και τα χρήματα από το δάνειο, οι κινέζοι, οι κορεάτες και το Ντουμπάι θα έχουν την ευθύνη για την κατασκευή, διαχείριση και θα διακινούν τα εμπορεύματα τους».
    Όλα τα παραπάνω στοιχεία, επιβάλλουν σοβαρότερη αντιμετώπιση του θέματος πριν από τη λήψη οποιαδήποτε απόφασης για ένα τόσο μεγάλο έργο που θα ανατρέψει τα κοινωνικά, περιβαλλοντικά και οικονομικά δεδομένα της περιοχής και προϋποθέτουν να προηγηθεί η εκπόνηση ευρύτερης μελέτης για την υπόδειξη των επενδύσεων συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών εγκαταστάσεων που θα συνάδουν με την γενικότερη, τωρινή αλλά κυρίως μελλοντική, αναπτυξιακή κατεύθυνση της περιοχής και θα ωφελούν τους πολίτες και τον τόπο.
    Επειδή με την τακτική αυτή της Κυβέρνησης, έχουν δημιουργηθεί στους πολίτες σημαντικές αμφιβολίες και σύγχυση για το τι πραγματικά επιδιώκεται σχετικά με το λιμάνι Τυμπακίου.
    Ερωτάστε κ. Πρωθυπουργέ: 1. Αν φροντίσετε ώστε να υπάρξει επίσημη και υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της ευρύτερης περιοχής για το θέμα «Λιμάνι Τυμπακίου»;
    2. Είναι αλήθεια ότι η χώρα μας θα παραχωρήσει τις απαραίτητες χερσαίες και θαλάσσιες εκτάσεις και θα χρεωθεί με το δάνειο (για τρεις γενιές) και οι ξένοι θα αναλάβουν την κατασκευή, θα έχουν την διαχείριση και θα καλύψουν τις θέσεις εργασίας, βάσει των διακρατικών συμφωνιών που υφίστανται, με αλλοδαπούς;
    3. Η μελέτη σκοπιμότητας που τυχόν έχει ανατεθεί, θα αποτελεί τμήμα της ευρύτερης αναπτυξιακής μελέτης της περιοχής που απαιτείται ή θα αρκεστεί στην αποσπασματική προσέγγιση του θέματος;.»
    Επίσης ζήτησε να κατατεθούν για την ενημέρωση της Βουλής και των πολιτών, αντίγραφα όλων των μέχρι τώρα συμφωνιών για το συγκεκριμένο θέμα καθώς και οι αποφάσεις ανάθεσης μελετών, συμπεριλαμβανομένων των προδιαγραφών που έχουν δοθεί από το Υπουργείο ως κατεύθυνση προς τους μελετητές.

    Ανάγκη για ενημέρωση

    Με αφορμή τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι το περασμένο Σάββατο, με θέμα την κατασκευή λιμανιού, ο υποψήφιος Δήμαρχος Τυμπακίου κ. Αντ. Χαραλαμπάκης δήλωσε: "Είμαστε υπέρ της κατασκευής ενός τουριστικού-εμπορικού λιμανιού, όπως προβλέπεται στο χωροταξικό σχεδιασμό, το οποίο θα συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη της γεωργίας και του τουρισμού, δυο βασικοί πυλώνες της τοπικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με το Νότιο Οδικό Άξονα, τους κάθετους άξονες και την αξιοποίηση του αεροδρομίου Τυμπακίου.
    Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός διαμετακομιστικού λιμανιού, πιστεύω ότι θα αλλάξει την αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.
    Η πρόσφατη ενημέρωση που έγινε στο Τυμπάκι από υπηρεσιακούς παράγοντες, ήταν μονόπλευρη και προτείνω να γίνει αμέσως μετά τις εκλογές μια ημερίδα ή διημερίδα, στην οποία θα συμμετάσχουν ειδικοί επιστήμονες, οι βουλευτές των νομών Ηρακλείου-Ρεθύμνου, οι Δήμαρχοι των όμορων Δήμων, οι κοινωνικοί φορείς και φυσικά ο αρμόδιος υπουργός.
    Από τα συμπεράσματα που θα προκύψουν και αφού δούμε τα υπέρ και τα κατά, θα γίνει ενημέρωση των πολιτών, οι οποίοι και θα έχουν τον τελευταίο λόγο με δημοψήφισμα που θα πραγματοποιηθεί."

  25. #785
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von joe Beitrag anzeigen
    Stefan/Lygaris,
    Hier geht es aber um ein Großprojekt, das mit 1 Mio. Tonnen Jahresumsatz als Ziel zunächst einmal in der Diskussion ist. Wenn das erst einmal realisiert sein sollte und funktioniert, wird es nur eine Frage der Zeit sein bis zur nächsten Marke von 10 Mio. was wohl in etwa den gegenwärtigen Rotterdam-Umsätzen entspricht.
    Hallo Joe,

    wie Du selbst sagst: es handelt sich um ein Grossprojekt welches in der Diskussion ist. Und die Vermutungen zur weiteren Entwicklung sind Spekulationen. Ich halte es für falsch den Eindruck zu erwecken als wäre alles bereits unter Dach und Fach. Ebenfalls finde ich es falsch ein Horrorszenario (incl. Fotomontagen) zu propagieren, solange noch nicht einmal die Prüfungen der örtlichen Gegebenheiten abgeschlossen sind, geschweige denn konkrete Planungen vorliegen.

    Viele Grüsse
    Stefan

  26. #786
    Registriert seit
    28.February.2009
    Ort
    NRW
    Alter
    75
    Beiträge
    5.640

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Egon:
    Wenn du wirklich Leute überzeugen willst, dann solltest du auch so schreiben, dass es jeder versteht.
    Nur wenige sind der griechischen Sprache so perfekt mächtig wie du. Das musst du nicht immer wieder rauskehren.
    Dein Artikel sagt mir und wahrscheinlich vielen anderen gar nichts.
    So gewinnt man keine Mitstreiter.
    Gruß Michael

    Zum Arbeiten zu alt, zum Sterben zu jung...
    aber für Kreta topfit!



    Αν σε κλωτσήσει ένας γάιδαρος, δεν έχει νόημα να τον κλωτσήσεις κι εσύ.

  27. #787
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Michael :biggthump
    Wer ist eigentlich Egon?

    Dorli
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

  28. #788
    erakikos Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Lyraris Beitrag anzeigen
    Deine Wortwahl demonstriert Deine Intoleranz gegenüber anders denkenden.
    Tut mir leid, aber einen Gedanken konnte ich bei Hippiepunk noch nicht erkennen.

    Zitat Zitat von Lyraris Beitrag anzeigen
    Immer nur dagegen zu sein ist so verdammt einfach.
    Immer nur von Alternativen zu reden ohne selbst welche anzubieten scheint mir auch nicht besonders schwierig zu sein.

  29. #789
    Alepu Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Lyraris, woher weißt Du wie weit die Prüfungen der örtlichen Gegebenheiten sind, oder nicht sind?
    Das weiß keiner hier, aber die meißten wissen das schon öfter die Chinesen und H. Keffalojannis vor Ort waren und was haben die da getan? Tee getrunken?
    Es ist besser zu agieren als zu reagieren!!

    Egon, schön das Du so toll griechisch kannst :smoke: Ich würds auch gern können !! Schade Schade Schade

  30. #790
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Dorli Beitrag anzeigen
    Lyraris, es gibt keine Alternative: entweder Hafen oder gar nix, was soll denn dazwischen sein? Der Strandabschnitt wäre auch bei einem kleineren Projekt abzuschreiben, so seh ich das. Punktum. :klugschei
    Doris
    Hallo,

    zwischen einem Fischereihafen und einem Containerhafen liegt eine lange, lange Skala von möglichen Projekten. Stören Dich denn die bestehenden Häfen in Agia Galini, Timbaki und Kali Limenes? Vermutlich weisst Du nicht dass seit vielen Jahren ein grösserer Hafen im Raum Timbaki gefordert und geplant wird, wozu aber bislang die Gelder fehlten. Wahrscheinlich ist es Dir ja auch völlig recht, dass all die Güter die Du hier so brauchst über den (ausgelasteten) Hafen in Heraklion per LKWs hierher transportiert werden.

    Gruss
    Stefan

  31. #791
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Alepu Beitrag anzeigen
    Lyraris, woher weißt Du wie weit die Prüfungen der örtlichen Gegebenheiten sind, oder nicht sind?
    Das steht in dem Artikel aus der Apopsi. Die vorliegenden Überprüfungen gelten als veraltet. Die Koreaner werden eine erneute Prüfung vornehmen.

    Stefan

  32. #792
    hippiepunk Gast

    Cool AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Falsche Töne stören jedes Musikstück, egal ob Klassik oder Rock.

    Frage:
    Kamen nur von mir falsche Töne? Seid ihr bei dieser Beurteilung objektiv?
    Haben hier die Hafengegner das moralische Recht Andersdenkende zu beleidigen?
    Und ich bekomme dann eine Verwarnung?
    Es gibt einige Beispiele die zeigen wie und wann und durch wen ich beleidigt wurde!
    Kann es sein dß hier die Moralisten gewinnen wollen-selbst in ihrer auch erniedrigenden Ausrucksweise? Warum werden die Hafengegner nicht verwarnt die auch beleidigend sind?
    Dies ist hier ein Forum! Warum werden andere Meinungen herabgesetzt? Warum werden smilies installiert mit denen ihr nicht umgehen könnt?

    Sind diese Worte nun beleidigend obwohl es nur Fragen sind?

    Ich frage nochmals: Warum könnt ihr nicht in Lösungen denken? Hängt es daran dass euer Besitz in Gefahr ist? Oder eure Romantik? Ist das jetzt eine Beleidigung? Es ist eine Frage!
    Warum fühlt ihr euch provoziert wenn man fragt?
    Wo ist eure Lässigkeit und Leichtigkeit. Warum seid ihr so uncool?
    Warum habt ihr keine fantasievollen Alternativen parat?
    Warum stemmt ihr euch total und absolut gegen Globalisierung?

    Bricht wegen dem Hafen eure Welt zusammen, oder die Welt der Kreter oder die Welt der Griechen oder die des Forums? Oder nur die der Moralisten?
    Kann es sein dass ihr in einer romantischen Scheinwelt lebt?

    Versucht ihr aauch euch in die Lage der betroffenen Krter hineinzu versetzen?
    Wenn ihr so unflexibel und so verkrampft autoritär seid werdet ihr keine Mehrheit gegen eine Sache bekommen.

    Ich weiß dass das schlechte Nachrichten für euch sind aber bitte verwechselt das jetzt nicht mit Beleidigungen.

    Ok.?:biggthump

    Zusatz: Idealisierende Verherrlichung und romantisches Ausleben moralisierender Gefühle einerseits aber auch diese verteufelnde Erniedrigung eines Projektes andereseits sind Probleme die sich hier über 20 Seiten ziehen - bis auf wenige Ausnahmen! Beides haben wir in unserem Schulprojekt als Probleme befunden. Tut mir leid keine besseren Nachrichten zuhaben.

  33. #793
    Alepu Gast

    Daumen runter AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Schön wenn man den Artikel lesen kann:schild11:

    Aber ist der nicht von Anfang September?? Wieso ist der heutige Stand somit überholt?

    Also ich hab nix gegen solche Häfen wie Agia Galini etc.
    Die EG sollte gerne den Ausbau des Timbaki Hafens bezuschussen um den Warenfluß etwas zu steigern.
    Aber so ein Containermonstrum mit EG Geldern, da bin ich nicht für.
    Die sollten Piräus oder Thessaloniki ausbauen da ist doch sowieso schon alles verschandelt.
    Jetzt heißt es wieder das ist der Lauf der Zeit, Dinge ändern sich, man soll sich nicht immer vor neuem verschließen--ich bin trotzdem dagegen :motz:
    Ach und die Fotomontagen find ich auch gut, da hat man so eine kleine Vorausschau wie-was-wäre-wenn-oder doch nicht?

  34. #794
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von mk310149 Beitrag anzeigen
    Hippepunk/Lyraris:
    Hier wird eine Initiative gegen den Hafen durchgeführt. Die Argumentation incl. vernünftige Alternativen dazu stehen hier und Mitstreiter werden gesucht. Habt Ihr das überhaupt schon mal gelesen? Warum sollten Hafengegner eurer Meinung nach jetzt noch weitere oder gar gegenteilige Argumente suchen? Da steht doch schon genug.
    Mir ist nicht bekannt dass dieser Thread der Durchführung einer Initiative gegen den Hafen dient. Ich dachte, es handelt sich hier um eine offene Diskussion über das Thema im allgemeinen. Die von Dir genannte Seite habe ich gelesen, manches finde ich gut, manches nicht. Meines Wissens handelt es sich um eine Initiative gegen einen grossen Containerhafen, keineswegs gegen einen Hafen im allgemeinen Sinn.

    Mich stört die (hier vereinzelt zu beobachtende) Arroganz und Ignoranz gegenüber den Einheimischen, die sich derzeit um einen Weg zwischen Fortschritt und Tradition bemühen müssen. Und mich stört eigentlich immer: Panikmache, einseitige Propaganda, undifferenzierte Präsentation von Halbwahrheiten, schwarz-weiss denken... aber das hatte ich alles bereits gesagt.

    Viele Grüsse,
    Stefan

  35. #795
    hippiepunk Gast

    Frage AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Lieber Alepu, wir finden dass Thessaloniki und Piräus nicht verschandelt sind. Dürfen wir das so finden? Ich frage nur, ob man das abenteuerlich und schön und mit Arbeit befunden finden darf.
    War nur eine Frage. Die Filme die wir von großen Häfen sahen waren toll. Die meisten haben gestaunt und viele finden Güter und Schiffe und so klasse.:nuts:

    "Und mich stört eigentlich immer: Panikmache, einseitige Propaganda, undifferenzierte Präsentation von Halbwahrheiten, schwarz-weiss denken... aber das hatte ich alles bereits gesagt." :kopfnicker:

  36. #796
    Rena Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Lyraris Beitrag anzeigen
    zwischen einem Fischereihafen und einem Containerhafen liegt eine lange, lange Skala von möglichen Projekten. Stören Dich denn die bestehenden Häfen in Agia Galini, Timbaki und Kali Limenes? .......Wahrscheinlich ist es Dir ja auch völlig recht, dass all die Güter die Du hier so brauchst über den (ausgelasteten) Hafen in Heraklion per LKWs hierher transportiert werden.
    Hier geht es ja wohl eindeutig um einen riesigen Containerhafen und nicht um einen Fischerei- oder Segelyachthafen. Es geht auch nicht um den Transport von Gütern zwischen Nord- und Südkreta sondern um ganz andere Dimensionen.

    Und Egon, auch mich stören Deine ellenlangen griechischen Beiträge. Zu Zeitungsartikeln kann man auch einen Link setzen, so dass Interessierte, die der griechischen Sprache mächtig sind, ihn lesen können.

    Rena

  37. #797
    Lyraris Gast

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von erakikos Beitrag anzeigen
    Tut mir leid, aber einen Gedanken konnte ich bei Hippiepunk noch nicht erkennen.
    Hallo,

    mir tuts auch leid, bzw. ich finde Deine Reaktion schade. Ich verstünde wenn Du Hippipunks Gedanken ablehnst, dass Du sie aber noch nicht einmal erkennen kannst spricht in meinen Augen nicht für Dich.

    Zitat Zitat von erakikos Beitrag anzeigen
    Immer nur von Alternativen zu reden ohne selbst welche anzubieten scheint mir auch nicht besonders schwierig zu sein.
    Diejenigen die hier leben und arbeiten sind gezwungen über Alternativen nachzudenken, denn sie sind darauf angewiesen. Dennoch, ich gebe Dir recht: nur auf mögliche Alternativen hinzuweisen ist einfacher als solche zu entwickeln.

    Aber es zeugt IMO eher nicht von persönlicher und politischer Reife gegen einen Containerhafen zu sein ohne über mögliche Alternativen nachzudenken (in letzter Konsequenz also auch die Fürs und Widers abzuwägen), also einfach nur "nein" zu schreien gegen alles was die Strandidylle stört.

    Gruss
    Stefan

  38. #798
    Registriert seit
    25.May.2005
    Beiträge
    506

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Das mit den großen Schiffen, den bis zu 400 Meter langen Containerschiffen ist die eine Sache. Die brauchen etwa 20 Tage jeweils von Europa in den Fernen Osten. Davon kommen wahrscheinlich nicht unbedingt täglich mehrere.

    Die andere Seite kann man erahnen, wenn man das zur Kenntnis nimmt, was auf den Seiten des Rotterdamer Hafens steht:

    Shortsee- und feeder-dienste
    "Rotterdam verfügt über eine große Zahl von regulären Shortsea- und Feeder-Diensten von und zu mehr als 200 europäischen Häfen; die Zahl der Zielorte wächst beständig.

    Viele Bestimmungsorte, unter anderem in Großbritannien, Skandinavien, an der Ostsee, auf der iberischen Halbinsel und in Mittelmeerländern, werden täglich bedient, unter anderem mit Öl- und Chemikalientankern. Die Transitdauer beträgt oft nicht mehr als 24 Stunden; in Großbritannien kommen die Schiffe noch schneller an. Selbstverständlich dauert die Fahrt zu Zielorten in entfernteren Ländern wie Ägypten, der Türkei und Griechenland etwas länger. Shortsea- und Feeder-Diensten eignen sich für nahezu alle Arten von Ladungen und verkehren vor allem auf europäischen Routen.

    Die meisten Schiffe nutzen eine kombinierte Form aus Shortsea- und Feeder-Verkehr. Das Ergebnis sind kurze Taktzeiten - manchmal gibt es sogar mehrere Abfahrten pro Tag - für Verbindungen mit den wichtigsten Zielen in Europa.

    Feeder-Dienste fungieren als Zubringer für den interkontinentalen Hochseeverkehr. Durch die hohe Qualität und die Vielzahl der Zubringerdienste brauchen die global operierenden Schifffahrtsgesellschaften nur eine kleine Zahl von europäischen Häfen anzulaufen. Das spart viel Zeit. Und selbstverständlich ist Rotterdam, als größter Mainport in Europa, eine dieser Drehscheiben. Ladung aus Fernost, den Vereinigten Staaten und noch ferneren Ländern wird zunächst nach Rotterdam verschifft. Aus Rotterdam transportieren Zubringer die Ladung in kleineren Mengen zu den weniger großen europäischen Häfen und umgekehrt. Shortsea-Dienste konzentrieren sich auf den Überseetransport zwischen Häfen in Europa und Häfen benachbarter Kontinente. Sowohl Liniendienste als auch Charterfirmen bieten von Rotterdam aus mehrere Abfahrten pro Tag für jede Art von Ladung an."
    (http://www.portofrotterdam.com/de/bu...eder/index.jsp)

    Wer das auch für die Bucht von Timbaki möchte, wird inkauf nehmen müssen, dass sich strukturell sehr vieles ändert. Viele Existenzen gehen dann kaputt und was dafür Neues dazu kommt, steht in den Sternen oder lässt sich ansatzweise erahnen. Nicht nur die Lebensweise und Verdienstmöglichkeiten der dort lebenden Menschen werden sich dann gravierend ändern. Auch in Sachen Natur/Ökologie ist ein hoher Preis zu zahlen.

    Genauso wie jetzt hier im Forum wird wahrscheinlich die öffentliche Diskussion vor Ort laufen: es wird Befürworter geben (meist mit Unterstützung von den Medien und sonstigen einflußreichen Kreisen incl. den politischen Vertretern), es wird Gegner geben, die es wagen, öffentlich dagegen etwas zu unternehmen (das sind meist nur wenige) und die große "schweigende Mehrheit": von Ignoranten bis zu denen, die resigniert haben, weil "die da oben doch immer tun, was sie wollen".

    Gespannt sein darf man auf die neuen koreanischen Studien. Dies deutet darauf hin, dass es doch möglicherweise größere technische Probleme (z.B. Wassertiefen) gibt.

    Mit Sicherheit gibt es bereits Überlegungen betr. Alternativen zu Timbaki, wenn es dort zu große technische Probleme gibt oder zu großer Widerstand zu erwarten ist. Davon kann jedoch im Moment sicher nicht die Rede sein.

    Wenn es nur um einen Hafen in der Größenordnung von Ag. Galini und ein wenig mehr gehen würde, dann bräuchte man diesen ganzen Aufwand nicht betreiben. Dafür waren ursprüngl. die Gelder der EU gedacht. In dieser Hinsicht hat man bereits in den letzten Jahren zahlreiche Häfen an der kretischen Südküste erneuert/geupdatet.

    Bei dem Timbaki-Projekt kann man keine halben Sachen machen: entweder richtig groß mit Zuwachsmöglichkeiten oder garnichts. Dazwischen ist nichts möglich. Das ist wie bei der Schwangerschaft: sie besteht und dann gehts weiter oder sie besteht nicht. Ein bißchen schwanger sein zu wollen, geht nicht.

  39. #799
    Registriert seit
    28.February.2009
    Ort
    NRW
    Alter
    75
    Beiträge
    5.640

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Hippiepunk:
    Wenn deine ersten Beiträge in dem Stil deines letzten gehalten wären, hättest du sicher ganz andere Antworten bekommen.
    Wie man in den Wald hineinruft...

    Einige deiner Fragen sind sicher berechtigt, andere verstehe ich nicht, aber das liegt wohl am Altersunterschied und der "Denke". Es ist schon schwer, sich in die Gedankenwelt anderer Generationen zu versetzen (in beide Richtungen, bitte).
    Die Welt und Kreta brechen sicher nicht zusammen, wenn der (Container-)hafen gebaut wird, aber vieles wird sich ändern. Ich z.B. habe keinen Besitz auf Kreta, trotzdem gefällt mir der Gedanke an die Container nicht. Aber letztlich müssen die Kreter das selbst entscheiden.
    Ich könnte ja auch sagen, scheissegal, der (Container-)Hafen kommt eh erst, wenn überhaupt, in 10 Jahren, dann fahr ich vielleicht nicht mehr nach Kreta.
    Dann könnte mir auch der Umweltschmutz egal sein, die globale Erwärmung usw. weil ich in 20 Jahren sowieso im Altersheim oder tot bin.
    Aber IHR müsst damit leben.
    Gruß Michael

    Zum Arbeiten zu alt, zum Sterben zu jung...
    aber für Kreta topfit!



    Αν σε κλωτσήσει ένας γάιδαρος, δεν έχει νόημα να τον κλωτσήσεις κι εσύ.

  40. #800
    Registriert seit
    25.January.2006
    Ort
    Bayern
    Beiträge
    4.443

    Standard AW: Riesenhafen auf Kreta geplant

    Zitat Zitat von Lyraris Beitrag anzeigen
    Hallo,

    zwischen einem Fischereihafen und einem Containerhafen liegt eine lange, lange Skala von möglichen Projekten. Stören Dich denn die bestehenden Häfen in Agia Galini, Timbaki und Kali Limenes? Stefan
    Würdest du den Unterschied zwischen einem Containerhafen in geplanter Größe und einem Fischereihafen kennen, würdest du so´ Mist nicht schreiben. Da geht es wohl um ganz andere Dimensionen und da gibt´s nix dazwischen.

    Dorli
    Und gingest Du bis ans Ende der Welt, Du findest keine Insel wie diese!

    N.Kazantzakis

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •